Sa protejam clanurile interlope!!

Posted: January 11, 2013 in because I luv ya

Voi stiti ce-i ala un interlop?

Mie, acest cuvant, imi parea tare confuz. Banuiesc ca e vorba de un fel de mafie siciliana, dar un pic mai de cacat, cu trasaturi romanesti, care fac parte dintr-un grafic exact ca in viata de zi cu zi dpdv social. Adica, un taran este batjocorit de un orasean care la randul sau, este batjocorit de “za orasenii” care merg prin cluburi si sunt copilasi de bani gata. Acestia la randul lor sunt fututi in cur de bucuresteni si tot asa.

Asa cum oraseanul numarul unu din grafic are buletin de oras, spre deosebire de cel din spatiul rural, asa interlopii nu platesc taxe la stat fata de amarastenii care muncesc de-i ia dracii pentru un cacat de salariu.

Ce face un interlop?

N-am nici cea mai mica idee. Daca as fi avut, probabil ma apucam si eu de din astea. Probabil trafic de droguri, de carne vie, prostitutie, inselaciune, sau – termenul pe care l-am auzit la tv de curand – crima organizata. Ce inseamna crima organizata? E ceva in lege care spune ca poti omori un om fara sa patesti nimic, adica legal?

Deci ne-am facut o idee pentru interlopi. cel putin asa credem, asa ca dam bataie mai departe.

De cateva zile, la stiri, la tv, vezi si auzi si citesti doar lucruri deosebit de importante despre “marele” atentat asupra unul lider de clan mafiot din Piatra Neamt. Ancheta deja ajunge sa se dezvolte intr-un stil deosebit, iar eu tot am impresia ca in acest moment se protejeaza familiile acestor scumpi si dragalasi contribuabili care probabil au nenorocit sute de vieti nevinovate din jurul lor. “Aparam aceasta familie nevinovata!” “Da, dar sunt interlopi!” “Da, dar sunt si oameni si trebuie protejati!”. Banuiesc ca asta e gandirea singurului neuron ramas in viata in Pulitia Romana.

De asemenea, ma intreb cum de Politia Romana recunoaste un clan mafiot si recunoaste ca persoanele respective nu sunt in cadru legal, si cu toate astea, nu se produce nicio arestare, ba mai  mult, acesti serpi devin veverite (victime, pe intelesul manelistilor)?!

Intr-una din stirile interminabile de la tv bazate pe acest subiect, am auzit o declaratie a sindicatului politistilor din Piatra Neamt care spunea ceva gen “am fost batjocoriti de oameni care se cred mai presus ca legea!”. Serios? Se cred? SUNT, nu se cred! Sunt mai presus decat o haita de paciuflici imbracati in uniforme de cacat, carora le tremura chilotii  in fata unor situatii asupra carora ar trebui sa faca fata, sa actioneze ca atare sau… un lucru tot mai greu in Romanica… SA ISI FACA IMPUTITA DE SLUJBA, aia pentru care sunt platiti din banii mei, ai tai si ai celorlalti care au norocul sa nu fie niste nenorociti de someri. Daca burtosii aia inutili si-ar face treaba sau ar aplica violenta atunci cand trebuie, poate nu ar mai fi batjocoriti.

SAU

daca politia nu si-ar mai lua dreptul de la acesti super interlopi si mafioti de ghena romaneasca, poate ca nu ne-ar mai fi frica cu gaborul langa noi.

Mi-e scarba de politie, dar asta stiti. Mi-e scarba si de tv, si asta stiti. Mi-e scarba de burtosii aia cu ceafa lata care se pisa pe mine oricand ar dori, dar stim cu totii asta. Cel mai rau mi-e scarba de mine ca stau cu mainile in san si tastez o povestioara si de voi, ca va uitati la astfel de stiri sau cititi articolul meu.

Brusc, de la aceasta tentativa de atentat (din pacate), nu se mai intampla nimic in jur. Benzina nu se mai scumpeste, guvernul nu mai fura, si ALELUIAAAA, ex-ul guvern doreste sa inapoieze banii furati poporului. Nimic nu este mai important decat familia asta de javre ordinare, criminali “organizati” care se bucura de toata atentia legii… sau ce-o mai fi ramas din ea.

Personal, mi-ar fi placut mult ca acest conflict sa se accentueze si toti acesti mafioti sa se omoare intre ei. Mai scapam de ei, macar de o parte…

De asemenea, sunt de parere ca practicantii de proxenetism, traficanti, criminali, etc, de acest gen, le-ar trebui aplicata pedeapsa capitala fara judecata. E doar o parere a unui om care incearca sa faca bani fara a distruge vietile celor din jur.

 

Leave a Reply

