Nu trebuie sa cunosti legislatia pentru a conduce, ci legile nescrise ale soferilor

Posted: October 5, 2012 in because I luv ya

Probabil cei mai multi dintre voi ati inteles jumatate din mesaj datorita titlului.

Cu dragostea pe care o port clasei sociale romanesti, cu iubirea acordata nesimtirii din jurul meu si mizeriei in care traiesc, doresc sa-mi expun o noua opinie despre VOI, cei care va numiti romani, uneori nationalisti, alteori parveniti, etc.

Datorita faptului si ca anume si pentru ca eu nu am permis (am fost ocupat cu bautura pana anul asta si abia acum ma apuc si eu de treaba), sotia mea conduce masina. Da, da, ea canta in casa, ea calca, ea face, ea drege! Stiu, si eu sunt de acord ca majoritatea femeilor sunt anti-talent. Chestia intampla aseara insa – pe care, apropo, nu o s-o las asa sa treaca de la sine, precum suntem noi, romanasii invatati – m-a dat peste cap si mi-am zis ca, daca in trafic nu esti un nesimtit porc imputit impotent, esti prost.🙂

Pentru cunoscatori, eram pe DN1, exact dupa podul care desparte Ploiestiul de prima comuna, in LOCALITATE (subliniez unele cuvinte pentru a ma face inteles), nu conteaza numele ei, conduceam cu aprox. 55 km/h (in traducere e in LIMITA LEGALA ADMISA IN LEGISLATIA PE CARE TOTI CACATII CU PERMIS AU CITIT-O – teoretic) si ne indreptam fericiti spre casa. Nu foarte departe, vreo 1500 de m (ADICA 1 KM JUMA’), traseu dupa care faceam un sens giratoriu pentru a ne intoarce vreo suta de m spre oras, pentru a nu calca linia dubla cont de pe mijlocul soselei.

Pentru necunoscatori, eram intr-o LOCALITATE si circulam cu 55 KM/H.

Nu eu, sotia mea:D

Din spate, un nene furios cu o masinuta – nu era  un rege al soselelor – adica sa fi fost o masinuta in doua usi, normala, nimic special la ea, poate sa fi fost marca Ford; face semn din faruri de cateva ori (FLASHURI). Grabit saracu’. Eram aproape de un sens giratoriu in care trabuia sa ne incadram oarecum cu grija stiind ca majoritatea accidentelor se produc in zona aia. Oare de ce? Pff…🙂 In cele din urma, rahatelul din spatele nostru ajunge in fata noastra, moment in care, in loc sa-si continuie drumul, ne pune frana brusc, solicitandu-i atentia soferitei din stanga mea. A franat si ea, insa ma intreb ce s-ar fi intamplat daca n-ar fi avut reactia necesara.

Deci, in traducere, noi, intrucat eram totalmente legali, eram de fapt oile negre ale soselei pentru ca nu respectam niste legi nescrise oficial, pe care soferii le sfintesc (cum ar fi Politia nu sta la panda la ora 11 noaptea, asa ca soseaua e a noastra; sau cei care merg incet sa treaca pe banda 1 URGENT!).

Am retinut numarul de inmatriculare, am anuntat Politia si am trimis astazi chiar un e-mail catre Politia Rutiera Prahova. Nu am sa incetez pana cand soferul respectiv nu este sanctionat, macar cu un avertisment. De asemenea, imi repet numarul in gand pentru ca, atunci cand il voi gasi, sa-i scriu teoria lui La Granje (sper ca am scris corect) pe capota masinutei lui de cacat.

Acum, astept carcotasii care imi vor spune ca teoria mea e de cacat, pentru a le explica alte teoreme (Pitagora poate) si pentru a le dori sa se faca praf alaturi de nenorocitii care iau vieti nevinovate doar pentru faptul ca ei sunt ignoranti si inconstienti si cu toate astea, au reusit sa ia permisul.

Leave a Reply

