Si jur ca nu mai merg la mare

Posted: August 11, 2012 in because I luv ya

Da, si pana la urma mi-am tarat hoitul pe super litoralul romanesc.

Am zis “de ce nu? hai ca oricum merit si eu o vacanta”. Si am ajuns. Acum ma ustura si ma mananca pielea de ma ia dracii, nu pot dormi noaptea asa cum trebuie si de cand m-am intors incerc sa imi scot din cap ce am tras pe cacatul ala de autostrada la intoarcere.

Aia e autostrada? nimic nu suntem in stare sa facem. suntem mai de cacat decat mi-am imaginat vreodata.

Da, chiar suntem.

Fericit ca voi calca pe nisip fierbinte (dar nu curat, stiu din anii trecuti ca visul asta e imposibil de realizat) si ca ma voi balaci in ceva mai mare decat o cada (ca, de! daca ma cacam bani, aveam piscina. din pacate nu sunt nici hot, nici tigan, pentru a dobandi acest lucru), mi-am asezat cearsaful si sufertasul cu mancare si bere (mai ales bere, betivul dracului) in jurul orei sapte jumatate dimineata pe una din plajile Eforie Nord. La ora aia, credeti sau nu, normal sau nu, plaja era plina, devenind in scurt timp arhi-plina. Da, in jurul orei 9 jumate ajungeam sa ne atingem colturile paturilor si cearsafurilor de plaja in mod tandru, de parca am fi vrut toti o mare orgie.

M-am intins la soare, m-am dat cu untdelemn de la bunica si am asteptat sa ma relaxez, departe de job si de orasul ala de cacat super-poluat si populat cu diferite rase de animale care din pacate nu sunt pe cale de disparitie. Inchid ochii si astept, obosit dupa un drum de cateva ore, ce-i drept, destul de placut, intrucat dimineata aia s-a nimerit a fi racoroasa si noaptea a pustiit soselele.

Cum pula mea sa dormi pe o plaja populata de urmatoarele: tigani care vindeau de la gogosi umplute cu piele de meduza pana la oseminte din Regele Cioaba; moldovence care strigau una la alta “mergiem sa nie chisam in mare?”; imaginea femeilor trecute de cincizeci de ani (care nu aratau ca Sofia Loren) facand toples; sau goarna publicitara care anunta din cinspe in cinspe minute marele cacat de concert din seara aia a homosexualului de Laurentiu Duta si a ^%%&%$&$#$% de Alex Velea? Numai relaxare n-a fost aia…

cu moldovencele n-am nimic. Majoritatea sunt cele mai frumoasa femei din Romania, insa nesimtirea lor e crunta tinand cont de lipsa sinapselor stabile.

Iarasi, cat de vaca nesimtita poti sa fii sa iti imaginezi ca la saizeci de ani iti poti da drumul la tate pana la genunchi, crezand ca inca te-ar mai fute cineva? Eu nu vad alt motiv. Pana la urma nu sunt de acord cu tot ce inseamna toples. Vrei goliciune, du-te-n mortii matii la nudisti si bronzeaza-te si-n sfincter!

Iar p-ala cu goarna lui sa-l bag in pizda masii cu tot cu cacatul ala de Alex Velea (Cheloo rullezzz – stiti voi ce tricou are el)!

Cu siguranta, la anul , ma voi duce din nou la mare pentru a trece prin aceleasi cacaturi pe banii mei, ca anul asta.

Comments
  1. nexya says:

    Vai da ce nervos esti draga , dar te inteleg

    • zombie667 says:

      da, draga, extraordinar de nervos, n-ai idee:) asa m-am nascut, mai agitat:)) din pacate inca nu am iesit din tara sa vad alt litoral, sunt un taran care adora muntele, aerul rece si cacatul de urs

Leave a Reply

