Feisbuci Vs. blogroll

Posted: May 10, 2012 in because I luv ya

Am avut blog inainte sa am cont pe facebook (sau cel putin asa mi-aduc aminte).

Mi-am facut blog in speranta ca voi reusi sa promovez in vreun fel proza pe care o scriam, apoi am realizat cu stupoare ca niciodata nu o sa reusesc sa public folosind o asemenea strategie, asa ca am renuntat sa mai postez nuvele intregi sau fragmente prea lungi, sa ofer prea multe detalii despre proze, etc, totul la sfatuirea altor tipi si tipe ce detineau bloguri. Sfaturile lor au fost foarte bune si tin cont de ele si acum (dovada e pagina asta de wordpress unde nu am mai publicat un fragment din ceva de multa vreme – nu pentru ca nu am mai scris ci pentru ca nu am mai vrut).

Mi-am dat seama ca nu o sa stea niciun publicist vreodata pe bloguri in vanarea tinerelor talente (nu, eu nu ma consider un talent, precum se vede nu ma gasiti inca in nicio librarie. nici nu aveti cum. eu nu scriu despre fluturasi roz si manele), deoarece i-ar lua foarte mult timp sa ajunga la unul care merita citit.

Am luat la purificat acum vreo doi ani o lista uriasa de bloguri si am inceput sa le citesc in speranta ca voi reusi sa gasesc oameni cu care as putea sa fac un proiect studentesc, un rahatel mic de tip revista literara in care sa publice DOAR tinerii. Desigur, tovarasii nu au apreciat ideea – aici ma refer la babaciunile care conduceau universitatea. Nu mi-a parut rau ca n-am facut mare cacat, deoarece am vazut cam ce scria lumea pe blog in vremea aia: multumiri catre prieteni si mame, dedicatii catre pulea, povestirea serii in care a mers la discoteca si multe multe multe momente de filozofie. In cazul in care nu ati observat, Romania este o tara de 22 de milioane de patroni, toti saraci, si tot atatia filozofi care stiu mai bine ca ceilalti sa dea lectii de viata. Cu toate astea, 60% din populatie este analfabeta.

Am trecut peste nivelul socului de-atunci si am ajuns aici, pe un blog de wordpress si ma minunez.

Criticam feisbuc-ul insa folosim blogul ca wall-ul feisbucului.

Daca ne cacam, scriem pe blog; daca suntem violate cu siguranta scriem pe blog si mai facem si haz-de-necaz (eh, pana la urma e doar o fisura anala, trebuie sa-mi coasa vaginul, sfarcul si ochiul, si am nevoie de terapie psihica intensiva. Doar atat!),; daca ne-a batut tati scriem pe blog; daca am facut sex si am avut ejaculare prematura CU SIGURANTA scriem pe blog; daca ne otravim sotul de asemenea scriem pe blog in speranta ca nimeni n-o sa afle; daca am ajuns in spital scriem pe blog (si bineinteles, chiar daca e fractura de unghie toti vor plange si iti vor ura succes ca si cand faci trasnplant de inima si scoti o tumoare de pe creier); iar in curand o sa scriem pe blog atunci cand murim asteptand ca toata lumea sa angajeze bocitoare virtuale.

In curand, inmormantarile vor fi virtuale, tot pe blog.

Asa ca

nu stiu daca avem dreptul sa facem vreun atac la feisbuci pentru ca toata lumea are blog si il deschide mai des decat pagina de wall.

Din pacate, putini sunt cei care chiar au ceva de transmis prin postarile lor.

Majoritatea isi confunda viata cu una virtuala si de aceea nu ies la o bere, nu isi beau cafeaua cu prietenii sau fratii/surorile, raspund greu la telefon, nu mai fac sex, nu merg in concediu (sau daca o fac scriu pe blog din concediu) si NU TRAIESC!

Ma bucur pentru ei. Eu voi ramane asa lenes cum sunt ca d-aia am burta:)))

Leave a Reply

