Rockstar

Posted: April 22, 2012 in ai lav roac'en rol

Nickelback este una din trupele de Nu-Metal care m-au impresionat indeajuns de mult incat sa adaug in playlist-ul meu toate discurile lor.

Melodia ROCKSTAR insa, depaseste practic mai tot ce inseamna limita rock-ului alternativ si plangacios, in care se mai adauga si un vers hip-hop sau un tipat homosexualist ca al lui Chester de la Limbi’n Park. Parerea mea este ca daca jumatate din populatia globului ar percepe cu adevarat mesajul acestui track, lasand deoparte faptul ca Nickelback isi plange in general muzica pe soange precum Someday, Too Bad  sau How You Remind Me (nu ca astea ar fi niste melodii proaste) si faptul ca rock-ul canadienilor este pentru pizde ieftine, sunt sigur ca multe lucruri s-ar schimba iar MTv-ul si tot VIP-ul global nu s-ar mai pisa pe “clasa muncitoare”.

 

Comments
  1. nexya says:

    imi place🙂 imi plac versurile , imi place clipul , imi place tot ce mai😀

Leave a Reply

