Cacacisme

Posted: March 27, 2012 in because I luv ya

Hai sa ne bem cafeluta dimineata citind ziarul invers,

Sa parem interesati de probleme celorlalti,

Sa vorbim juma’-juma’ engleza-romana chiar daca in mare parte suntem analfabeti,

Sa facem revolutii,

Sa ne facem neaparat blog (aici sunt si eu incadrat, recunosc),

Sa folosim blog-ul precum mesageria vocala la telefon (aici nu ma mai incadrez),

Sa fim iubitori si cersetori,

etc

E natura umana, mai ales a noastra, a romanilor cei fututi in cur de americani.

Asa ca paranoia este parca mult mai amplificata decat la surorile noastre homosexuale si obeze, deoarece, pe langa ipocrizie mai apare si elementul cel mai grav existent: prostia dusa la extrem. Desi nu ma consider un om extrem de destept, imi place sa cred ca am fost dus la biserica mai mult decat majoritatea muritorilor din jurul meu. Desigur, nu-mi da nimeni dreptul sa critic, insa, fiind democratie… si tineti cont ca aveam un an si sapte luni cand a picat comunismul, deci nu sunt eu de vina😀

Incepand cu “S-o fut in gat pe Brigitte Bardot” as vrea sa va explic de ce am refuzat sa semnez petitia impotriva uciderii cainilor fara stapan.

Sunt constient de faptul ca tot din cauza noastra, a oamenilor, au aparut cainii vagabonzi care ne latra, mananca, inghit, etc; modalitatea de constructie si dezvoltarea a situatiei noastre de pe strazi este insa din ce in ce mai deplasata.

Prin acest mod doresc sa le multumesc babornitelor cochete de oras care in momentul in care hingheri vin sa castreze cainii vagabonzi, iar ele ii tin in casa pentru vreo trei patru zile, pana trece bombardamentul, apoi, desigur, le dau drumul inapoi pe strada. Tot danselor doresc sa le multumesc pentru rezultatul actiunilor lor: copii muscati, tineri cu sechele, oameni ucisi datorita atacurilor odraslelor animalice pe care le sterg la cur si nas. De apreciat sunt si actiunile lor de hranire abundenta si de lux a cainilor din jurul blocului, cu calupuri de salam, carnati si alte bunatati, in defavoarea copiilor care mor de foame, batranilor care-si duc zilele de pe o zi pe alta si lista poate continua ca doar o stim cu totii.

NU, nu sunt de acord cu uciderea in masa ai cainilor vagabonzi, insa in acelasi timp imi doresc ca ai mei copii sa nu fie tabarati de ei pe strada, iar eu personal, tin deosebit de mult la gambele, mainile, hainele mele si de ce nu, beregata mea.

Bineinteles, vor aparea genii supreme care vor spune ca daca nu ti-e frica de ei, nu or sa-ti faca nimic, pt CA CAINII simte frica (sa ma exprim putin pe intelesul lor). Mai, oameni buni, frica este frica! Poti sa te caci pe tine si apoi sa te rostogolesti pentru a-l tasa mai bine, daca ti-e frica, nu scapi de ea. Nu poti sa treci pe langa un caine care-n doua labe e cat tine (da!! exista si din astia) si sa spui “da-l’n pula mea ca n-are ce sa-mi faca daca nu eman io miros din ala de frica”.

In plus, au fost oameni ucisi de haite de caini, oameni umpluti de diferite boli, zone prin care treci cu teama doar datorita existentei lor. Si ele sunt tot suflete, insa daca sunteti atat de buni-samariteni, de ce nu-i luati voi in primire, de ce nu-i cresteti sau adoptati pe spinarea voastra? Este simplu sa semnezi petitii, faci apoi semnul crucii, spui Tatal Nostru si ti s-au iertat pacatele.

Iar atunci cand cumperi cate un calup de salam doar pentru a-l da javrei de la colt de strada care alearga oameni dupa miezul noptii, si te pisi pe orfanii care mananca paine mucegaita pe la casele de copii, te transformi in cea mai nedemna javra posibila.

Iubesc animalele, si eu le hranesc, insa in acelasi timp, imi este teama de ele si de ce ar putea face, iar daca alta solutie nu exista pentru a scapa de ele, eu nu am cum decat sa accept si sa ma bucur ca poate intr-o zi copilul meu (sau oricine altcineva) nu va fi pus in pericol de stricaciunile mintilor briliante de dinaintea noastra.

Iar Brigitte Bardot ar putea face gesturi de caritas si prin alte parti, nu numai in Romania construind cotete de caini vagabonzi. Momentan avem probleme mai grave: razboaie, petrol, foamete, moarte…

Comments
  1. Gnowee says:

    Nici eu n-am semnat in potriva ei. In primul rand pentru ca nu dau nici doi bani pe petitiile astea. Nu valoreaza mai mult decat o bucata de hartie igienica folosita (pe-o parte). Nu rezolvi nimic daca iti tii poponetul in fata calculatorului si pui o poza cu un caine pe facebook. Oamenii astia sunt tampiti daca au impresia ca asa fac ei lumea mai buna.

    Eu una sunt satula sa vad caini morti de strada. Se mananca intre ei, mor de frig, mor batuti, calcati de masini, bolnavi, etc. Daca astora cu sufletul mare le place sa vada creieri si mate imprastiate pe asflat in mijlocul intersectiei, perfect. Mie nu. Si tot eu sunt sadica.

    Iar asta e doar o parte. Ai punctat perfect faptul ca sunt si periculosi pentru oameni.

    Toata lumea incearca sa-mi explice cum nu-i corect sa omoram fiintele astea cu sentimente si suflet, cum eutanasierea nu e o solutie, etc etc. Dar nimeni nu poate sa-mi explice cu ce bani intretine statul toti cainii in adaposturi speciale. Ca daca tin 20 de caini intr-o cusca de 2×2 e evident cruzime fata de animale. Si iar vin protestatarii care nu fac altceva decat sa scuipe aberatii in stanga si dreapta.

    Si mie imi plac animalele, incerc sa le ajut cum pot si imi asum responsabilitatea cand am un animal. Nu adun 20 de caini si 50 de pisici, ca n-am destui bani si nici spatiu sa-i ingrijesc pe toti.

    Daca nu eutanasiere, macar castrare. Dar cine s-o faca si p-asta?

    Iar am scris mult, dar sunt perfect de acord cu tine😀

    .

Leave a Reply

