Terminam cu misoginareala in materie de rockareala

Posted: February 23, 2012 in ai lav roac'en rol

Spre sfarsitul programului de lucru mi-am adus aminte cat de plictisit sunt de muzica greoaie in ultima vreme, asa ca am incercat sa trec de la canibalismele mele la ceva mai feminin – ca poate aci lucrurile’or sta mai usor – si am incercat sa-mi aduc aminte ce cacaturi zgomotoase ascultam mai in tinerete. Si tot trecand prin chestii mai simple am ajuns la mega-descoperirea ca daca o femeie vrea sa cante metal sau rock extrem o poate face si in acelasi timp se poate pisa pe mai mari urlatori ai lumii.

Ordinea prezentarilor nu este aleatorie: este in functie de pasiunile mele pentru femeiustile astea.

ARCH ENEMY

Tara: Suedia

An formare: 1995

Stil: melodic death-metal

Numele pasiunii: Angela Gossow

 

OTEP

Tara: USA

An formare: 2000

Stil: cica Nu-Metal, dar io zic ca e un Industrial Hardcore

Numele pasiunii: Otep Shamaya

 

HOLY MOSES

Tara: Germania

An formare: 1980

Stil: Thrash

Numele pasiunii: Sabina Classen

 

KITTIE

Tara: Canada

An formare: 1996

Stil: Hardcore

Numele pasiunii: toate (in ordinea placerii: Ivy Vujic, bass; Marcedes Lander, drums; Morgan Lender, voce si chitara; Tara McLeod, chitara)

 

AGORAPHOBIC NOSEBLEED

Tara: USA

An formare: 1994

Stil: grindcore

Numele pasiunii: Katherine Katz

 

Desigur, mai sunt gagici din astea dar probabil nu sunt la fel de perfecte ca cele de mai sus:)

Culmea, dar adevarat, exista si in Romania care practica un asemenea vocal, o trupa pe care nu o cunosc personal dar tin sa o amintesc cu cea mai mare placere: PSYCHOGOD

 

Enjoy (chiar daca esti manelist:P)

Comments
  1. Diva Schizo says:

    imi sangereaza urechile :)))

Leave a Reply

