E la moda sa faci proteste, e la moda sa pari interesa(n)t

Posted: February 20, 2012 in not sickness

Precum se poate prea-bine observa, la noi in tara este extraordinar de cul sa protestezi. Pentru o masa mai buna la cantina, pentru salvarea cainilor vagabonzi, pentru micsorarea pretului biletului CFR, pentru legalizarea ierbii, pentru schimbarea culorilor de la semafor sau pentru asezarea profesorilor in cruci si arsi pe rug precum vrajitoarele in secolul paispe’ (daca n-o face statul, o fac huliganii si leprele din clasele lor si tot o face cineva…). Traind ca niste luptatori, ca niste adevarati razboinici, strigam sus si tare pentru diferite lucruri care ne avantajeaza viata indeajuns de tare incat a doua sa gasim un alt motiv pentru a iesi in strada (sau pe mess si facebook cu mass-uri si posturi, depinde daca e frig afara).

Eu unul, raman rece la tot ce inseamna revolutie sau protest. Probabil am reusit sa inteleg ca noua ordine mondiala si adevaratii lideri ai lumii, in momentul in care ne vad noua injuraturile si protestele se pisa pe ei de ras si schimba canalul catre proiectul intrarii in Irak sau alta tara cu petrol de pe glob.

Vreau sa fac referire la super-protestul organizat pe site-urile de socializare si pe adresele de messenger (si poate si in alte moduri pe care eu nu mi le amintesc acum, oricum….) cu privire la pretul benzinei, acum doi ani parca o fost. Nu! Nu a fost un protest ca in Grecia in care oamenii au distrus tot ce era de distrus si in care nu au lasat impotentele alea maimutesti cu pulane si casti sa-si bata joc de ei spargandu-le telefoanele si violandu-le cumparaturile din Carrefour. Nuuuu! N-o fo nimic de gen. Tinerii nostri revolutionari s-au otancit in trimiterea mass-urilor pe messenger, pe hai-cinci si pa feisbuci cu un mesaj asemanator cu urmatorul

“haideti sa demonstram companiilor de vanzare carburanti ca nu dormim! Sa protestam, sa-i facem in sange WAAAARRRGHHHHH!! !! !! ! ! Sunte mici si rai, bla bla bla. Haideti pentru urmatoarele trei zile sa alimentam doar trei patru litri de benzina si astia doar cu monezi de o muie, o mie pardon si cinci ciute sa le aratam noi ca nu asa trebuie afacerile facute in romanica (apoi din nou cliseu) falkhflkjdf ndsn s … sa-i facem sa iefteneasca benzina”

Am ignorat primul mass, apoi am vazut altul si altul si tot asa, pana cand mi-am dat seama ca din ce in ce mai putini oameni nu au fost afectati de bomba biologica aruncata de americani pentru tampeala populatiei romanesti. Desigur, au fost si oameni care au facut asta, aparand pe la tv, un protest, in regula. Oameni in toata firea, taximetristi, soferi de profesie si bla bla-uri. Pulifricii de pe site-urile virtuale insa, faceau o revolutie pentru buna-starea lor existentiala, de asemenea inutila.

Am trimis un mass la toata lista in care mi-am spus parerea despre protestul lor, cacandu-ma in acelasi timp in ideile lor impotente si bineinteles ca am intrat in lista de proscrisi.

Vaaaai! E unu’ care nu e cu noi! Nu e de-al nostru! E cu petrom-ul si astia! Fut*-i gura masii, las ca-l facem noi!

Stiti voi vorba, prosti da’ multi?

S-a schimbat: multi, da’ prosti.

Acu’, daca vreunul din voi a participat la cacatul ala de-acum doi ani, va respect ca n-ati fost atat de inutili ca mine, insa in randurile urmatoare va voi spune si ce m-a determinat pe mine sa privesc cu scarba oamenii care au participat la asa ceva.

Printre tinerii razboinici erau si baieti de bani gata, si pitipoance care dimineata mai intai deschid portiera la masina si apoi isi trag chilotii pe ele, si tineri studenti care conduc ML-uri sau QX-uri, si domnisoare cochete care s-ar intreba daca nu cumva cacatul se poate scoate din ele prin cezariana, si etc, ati inteles voi ideea. De ce faceau astia protest? Sau mai bine zis, astia de ce se duceau sa alimenteze aia trei litri de benzina pt ca erau tineri ce traiau pe banii parintilor, nu aveau slujbe si nici lucruri existentiale de facut?

Aaa, nu stiti? Cumparau aia trei litri pentru a nu-si cara cururile alea pline de Mc Donalds si KFC pana la scoala si pentru a nu le transpira corpurile alea imputite inainte sa ajunga in cluburile lor belite si cocalaresti! Cumparau aia trei litri pentru a-si duce pitipoanca acasa, evitand astfel sa fie mancata de caini (da! Cainii aia salvati de protestatarii domestici si plini de idealisme si inimi crestine)! Cumparau aia trei litri pentru a se plimba cu masinile noaptea prin oras, pisandu-se pe restul bietilor muritori de pe strazi! Cumparau aia trei litri pentru ca AVEAU NEVOIE DE EI si pe care cu sau fara protest oricum ii dobandeau.

M-am enervat pentru ca niciunul din ei nu a avut bunul simt sa spuna: in astea trei zile de protest nu voi merge cu masina! Voi merge cu bicicleta sau pe jos.

De asemenea, inutilitatile alea au crezut ca treburile cu carburantii merg asa simplu si ca sigur sefii mai mici din cadrul RomPetrom au alergat plangand la managerii lor financiari si au picat in genunchi spunand : “nuuuu, au platit cu monezi, buhu hu hu hu, nu mi-au dat hartii, acum trebe sa-mi pun mai multe paratrasnete, bu hu hu”. Iar managerii aia mari i-au luaat in brate si le soptesc: “lasa, draga, sunt multi da’ prosti”.

Pontul meu e ca aceste companii nu traiesc pe banii astora care alimenteaza trei litri la cinci zile, nu spun ca ei nu ar aduce venituri frumusele, insa nu atat de mari incat Petromul sa pice in genunchi si sa sppuna “da, renuntam… ieftenim benzina la jumatate”.

Si dragii mei, e imposibil sa faca asta, pentru ca romanul este atat de destept incat sa trimita si sa prelucreze petrolul pe un drum atat de lung incat pentru a face profit pretul benzinei trebuie sa fie acesta actual.

Dragii mei, nu ar fi mai frumos asa? Sa lasati revolutiile astea pe messenger si sa mergeti pe jos pana la scoala, sa va conduceti pitipoanca pe strazi sub lumina lunii si a poluarii, sa faceti un drum la club cu gasca tot pe jos si sa va duceti sa va luati tigari cu bicicleta? Pana la urma si cu o bicicleta va puteti da grandomani, exista biciclete  de cateva mii de Euro.

Nu.

Voi ati spus: facem protest, dar nu facem niciun sacrificiu.

Si erati toti niste luptatori… virtuali.

Mi-a scarba…

Comments
  1. blondeparadise says:

    am si eu o vorba: masoneria conduce romania🙂

Leave a Reply

