Cum sa nu te simti protejat?

Posted: February 5, 2012 in not sickness

Eram in drum spre Bucale’ (ca sa fiu si io jmeker din ala), ma minunam de primariile prahovene si de dorinta lor de a dezapezi soselele infundate in ce altceva decat in zapada; tot uitandu-ma la ceas rugandu-ma la cine era de garda Sus sa ma ajute cu o minune. Dimineata incepuse execrabil si continua la fel de rau: trenul de 7,57 Gara de Sud-Bucuresti Nord avea intarziere 40 de minute si costa mai mult cu trei lei decat scria pe site (:P), iar examenul meu incepea la ora 9 si jumatate in zona Universitate – Sector 1 (singura statie de metrou in care eram in stare sa cobor corect fara sa ma ratacesc). Am fost nevoit sa iau microbuzul pana in Bucuresti, sperand ca autoritatile din Ilfov sa nu fie la fel de proactive ca in Prahova – adica sa faca macar un transeu de doua benzi prin valurile de zapada ce se tot turnau peste soseaua inghetata. Am facut 2 kilometri si jumatate in 15 minute, avand impresia ca daca imi inhamam cainele la sanie ajungeam mai repede decat Apollo pe Luna.

Desigur, cand am iesit din judetul Prahova lucrurile stateau altfel, soseaua era mai libera, puteai sa gonesti cu 160 de km/h pentru a fi sigur ca mori si tu si cei din masina si cei in care intrai ca un inconstient idiot si impotent ce esti, sa te sui cu ML-ul tau peste Daciile bietilor muritori care iti stateau regulamentar in fata si sa le arati semnul pacii (_|_) compatriotilor tai manelisti care isi upgradasera Mertanul cu o curva din zona McDonald, Nord, Ploiesti.

(Ca o paranteza… ma tot intreb unde este criza aia economica de care ne vaitam? Dn-ul este in continuare arhi-plin, Dacii ca a lu’ batranu vezi extrem de rar, iar caroseria vopsita nemetalizat parca a disparut direct in Antipa. De asemenea, in trafic ne pisam unii pe altii din ce in ce mai des si cu mai multa bolta… cred totusi ca aia jmekeri si-au platit vreun sistem de clonare pentru a domina soselele romanesti cu spermatozoizi ca fii, fiice, soacre si alte neamuri apropiate.)

Vaicarindu-ma in emo-itatea mea de faptul ca o sa intarzi la examen si o sa fiu crucificat acasa de gagica-mea, imi ciuleam urechile la radioul care ne acompania drumul, plictisit fiind de cacaturile pe care tot eu mi le bagasem in telefon. N-am idee ce post era pentru ca de la Radio Romania Tineret si emisiunea lui Lenti Chiriac – Studio Rock si Ro-Rock a lui Noni, nu mai exista nimic demn pentru urechile mele (hoooo rasistilor!! Am spus pentru urechile mele, voi va puteti otravi cum doriti:) ), insa se auzea o emisiune din aia specific diminetii in care crainicii se chinuie sa ne trezeasca cu zgomot si voie-buna de parca nu am merge la munca.  O fi usor la ei…

Ce mi-a sarit in vizor – sau urechi, cum vreti sa-i spuneti – a fost o stire tratata cu ironie chiar si de stupizii de la radio, care m-a facut si pe mine sa uit si sa-mi bag obiectul in el de examen si in ea de intarziere.

Stiti voi paznicii aia in uniforme, care poarte bocanci de santier, alcoolici notorii, plini de voie-buna si cu toate astea cam tristi, care isi bat nevasta pe baza antrenamentului, si pazesc cu mare precizie obiective inutile ale unitatilor in care nimeni nu ar pasi oricum pentru ca nu mai e nimic de furat? Ultima oara cand i-am vazut a fost intr-un microbuz – Titanii Security, asa se numea – care a oprit in statia de unde iau eu autobuzul spre locul de munca, din care se auzea Irina Loghin, iar “titanii” posteau doua sticle de vodca – “culcus de caine” sau “cap’n gard” – si una de vin “ultimu’drum”. Ma simteam in siguranta…

Stirea pe care urmez sa o relatez este cu mult mai interesanta si ma face sa fiu mandru ca si eu cotizez la adresa Politiei Romane (nu are nicio treaba cu paznicii de mai sus, stiu… momentan).

Doi paznici, din aia ca Titanii de mai devreme, au prins in obiectivul lor doi hoti – nu conteaza nationalitatea – pe care i-au legat si asezat la vizorul lor. Unul dintre paznici a chemat Politia relatand cele intamplate, apoi cu totii au asteptat “baietii’n albastru” pentru a face ordine, ceea ce s-a si intamplat. In cele din urma, a aparut si o patrula (sau mai bine zis doiula pentru ca nu cred ca erau  mai multi de doi insi), au ridicat “coletul” apoi, ghici ce? Ghici, ghici, ghici????!!! I-au anchetat si pe cei doi paznici pentru RETINERE SI SECHESTRARE DE PERSOANE!

Ba, voi auziti ce spusei io aci?

Stati sa mai citesc o data: deci titanii, la locul de munca, precum ciobanescul mioritic – cu pretul vietii, nu ma misc d-aciulea, pazesc obiectivul. Prin doi hoti, intelegeti? Adica o persoana cu o alta persoana care au venit sa fure, bai sa sustraga ceva ce nu le apartineau. Titanii ii prind, ii leaga de maini cu sfoara sau stiu eu cu ce, pentru a se asigura ca nimeni nu pleaca, apoi cu increderea de rigoare, cheama Politia, adica cei care detin catuse si pistol si uniforma cu sapca si banii platiti de clasa muncitoare (si nu numai) si carnetelul de amenzi si pixul ala care l-au primit la absolvire acum cinspe ani si bla bla bla. Si cand vin baietii in uniforme ii ridica pe toti patru pentru sechestru de persoane.

Adica, Titanii ar fi trebuit sa ghiceasca in urina si sa spuna: “ba, peste cinspe minute vor veni aia la furat, hai sa chemam politia”; “da, frate, dar politia se misca ca ochiul mortului, maine trebe sa ii anuntam cu o juma de ora’nainte.”; “bine, ba, dam upgrade la soft.”, iar politia venea ii prindea pe hoti in flagrant, ii ducea la sectie, le prezenta obiectul muncii, apoi le dadea drumul ca vezi Doamne ei vor sa prinda pestele cel mare. Adica sigur aia doi prapaditi prinsi la furat fier, ce dracu altceva!!, erau trimisii unui mare Don Corleone din mafia siciliana, intelegeti? Iar patrulistii cu burta care nu pot fugi dupa hoti si nici nu pot face tumbe ca Lorenzo Lamas in Vipera, cu siguranta vor fi avansati dupa ce il vor prinde.

Acum decideti si voi cum sa va simtiti…

Eu, lasand gluma la o parte, cerandu-mi scuze de limbajul trivial sau violent, consider ca majoritatea angajatilor ca forte de ordine (si aici ma refer si la jandarmii care au lovit femei si copii in Bucuresti zilele trecute, si la paznicii de mall ai firmelor importante si la mai tot ce inseamna aparare sociala in Romania) nu isi merita existenta in locul de munca si in uniformele alea imputite. Nu sunt anarhist – nici pe departe – insa m-as pi”a pe ei de la un milimetru tocmai pentru ca ai mei copii sau a mea iubita nu se pot simti in siguranta pe strazile tarii noastre. Nu isi fac treaba, profita de uniforme, sunt analfabeti, manelisti, construiti din cacat si ne mananca noua banii. M-ai in siguranta m-as simti cu un pai de cola in buzunar decat cu un apel la 112. Nu o sa-i respect niciodata, iar daca voi vedea pe vreunul din ei innecandu-se in spume la pamant, m-as impiedica si as pica cu cele 95 de kg ale mele peste el pentru a-i stopa suferinta.

Inainte de a fi orice pe lumea asta, suntem toti mai intai oameni, purtati-va ca atare! (Animalele sunt mai demne decat noi de milioane si milioane de ori)

 

(Doresc sa mentionez ca Titanii a fost doar un nick-name folosit fara vreo legatura anume cu situatia in sine. Nu stiu de la ce firma faceau parte cei doi paznici)

Comments
  1. claudiahankins says:

    :)))
    “primarul bucurestiului a iesit sa ajute de deszapezire. a aruncat priviri pe strada”.
    eu zic asa: bucurestiul e o jungla!🙂
    si faza cu cola si 112…:))) criminala!!!!

    • zombie667 says:

      🙂 Multumesc!
      Stii care-i baiu’? Eu ramasesem surprins intr-un fel ca in momentul in care am iesit din Prahova, soseaua era oarecum curata, adica daca vroiai sa faci accident cu masina pt ca esti infumurat si prost, aveai toate sansele. In Prahova insa, automobilele faceau drifturi de pe o banda pe alta.

      • claudiahankins says:

        macar acum sa se trezeasca si ei si sa curete temeinic.
        sa ii vezi pe astia pe aici cum fac…daca e numa un cm de zapada pe jos ei nu mai conduc, nu se mai merg la munca. si ma duc cu gandul la elefantul ala maaare din desene animate care fuge de un soricel, asa si americanii astia din sud cu zapada :))

Leave a Reply

