Roacari da jmekeri cu dublu “jm”

Posted: January 31, 2012 in ai lav roac'en rol

http://invata-adevarul.blogspot.com/

Asta e link-ul primului meu blog in care palavrageam despre muzichia rock, dintr-un punct de vedere personal (cel putin asa imi placea mie sa cred), spunandu-mi parerea despre societatea rockerista din ziua de azi, de ieri si de maine.

Nu am fost apreciat.

Oare de ce?

Daca ar exista un alt vis inutil in afara de cel de a deveni scriitor cu acte in regula, acela ar fi de a deveni publicist la o revista pentru roackeri de Romania, in Romania.

Dupa ce ani la rand mi-am imbuibat capatana cu paginile revistei Heavy Metal-Magazine, ascultand pe fundal in fiecare vineri seara Studio Rock-ul lu’ Lenti, am zis: “eu cand voi fi mare as vrea sa devin…” si am inceput sa imi imaginez cum ar fi sa fiu recunoscut ca o enciclopedie ambulanta a muzicii rock. Asa ca am inceput sa strang discuri, sa ascult muzica, sa piratez ca orice est-european interprinzator (hooo!! sa downloadez doar, nu sa vand, sri-stilor) si sa palavragesc prietenilor mei istoriile trupelor cunoscute si mai putin cunoscute. In curand devin un prieten de nadejde care raspundea la orice intrebare de tip: in ce an a scos My Dying Bride ultimul album si care este diferenta intre Abosranie Bogom si Mortician. Doar cu atat m-am ales…

Ca in orice loc si colt prin romanica, daca te mananca’n cur sa-ti spui parerea despre un monstru sacru al luminii ochilor majoritatii, esti crucificat mai rau ca Mantuitorul.

Bineinteles, nimeni nu incearca macar sa inteleaga ce cacat am scris eu printre randuri…

Roacari veritabili…

Daca aveti curiozitatea sa deschideti link-ul de mai sus, am sa va rog sa completati ideea de acolo cu cea din urmatoarele randuri: dragilor, in continuare sunt de parere ca ManoWar sunt de cacat, nu pentru muzicalitatea lor (care trebuie sa recunosc ca este destul de pe placul meu) ci pentru modalitatea de abordare a subiectului cultului ROCK in general. Precum zicea si Fotzy, metalul nu inseamna tate, buci sau ciori. In continuare sunt de parere ca Joey inca nu stie sa faca diferenta intre a face un show muzical in care sa scoata in evidenta muzica si a se face de cacat cu muschii lui de homosexual (Fight Club – dezvoltarea fizica de sine inseamna masturbare). Nu stiu de ce, dar atunci cand ii vad in concert pe domnii amintiti mai sus, am impresia ca au pe pereti postere cu culturusti dezbracati si ca ar merita incadrati intr-o melodie ce apartine trupei americane de noise-grindocre Anal Cunt, care spre rusinea mea nu mai stiu cum se numeste, dar a carei versuri suna asa: as big his muscles were, as small his penis grew.

Is eu nebun, stati calmi…

 

Bibliografie:

1. Hell on Earth DVD – ManoWar

2. Return of the Warlord – ManoWar clip.

 

PS: pe bune acu’, v-ar fi convenit ca Joey s-o ridice pe gagica-ta pe scena si sa-i bage degetul in cur in timp ce tu ai dat cateva milioane pe bilet pentru a-i asculta muzica?

iar pt tipe: pe bune acu’, v-ar fi convenit sa apareti pe DVD-ul unor misogini fara sa stiti macar daca penisurile le depasesc opt centimetri?

 

va urma…

Ia uite ma ce mici si rai si incordati is ei cu-giu cu-giu cu-giu

Comments
  1. allexxxya says:

    :)) Tai, despici, sange peste tot si rasete zgomotoase pe fundal! Asa te vad de fiecare data cand iti citesc cate un articol de genul! Oricum, desi nu am aceeasi cultura muzicala cand vine vorba de rock, tind sa-ti dau dreptate pentru ca te cunosc pe tine si stiu ca termenul “calitate” la tine are cam acelasi inteles ca in viziunea mea.

  2. claudiahankins says:

    “metalul nu inseamna tate, buci sau ciori” :)) prea tareee

Leave a Reply

