Un sut in fundulet

Posted: February 7, 2012 in D-ale studentenilor

Ce i-as face eu Simonelei…?

Nu am cunoscut-o personal (spre fericirea mea) insa am cunoscut-o de la distanta in sala de examen cand a picat aproximativ optzeci de studenti cu niste subiecte despre care s-a vorbit la curs cinci minute si s-au scris doua randuri. Culmea era ca la super-materia ei, invatasem ca un tocilar cu frica de mami.

Nu am avut insa tulburari prea mari de personalitate in momentul in care am picat examenul pentru ca ma asteptam la asta.

Daca nu am stabilit la postul precedent, stabilim acum: pentru mine, toti sunt profesori si, maxim sefi de catedra. Observand cam ce le poate pielea unora, statutul lor in societate este manjit cu rahat, iar locul lor in universitatea prosti-gramada este pentru mine la fel de important precum absorbantele interne la femei. Nu stiu ce e aia pro-rector, lector, rector, and shit si sincer, nici nu ma intereseaza. Inainte de toate suntem oameni, apoi ne animalizam.

Poate ca intreaga poveste e o frustrare de-a mea, insa nu cred ca picand o suta de studenti din o suta cinci, dovedeste ceva negativ pentru studenti si ceva pozitiv pentru cadrul didactic. Mai ales cand la secretariat exista zeci de reclamatii la adresa ei (de care bineinteles ca nu s-a ocupat nimeni).

Cred ca ar trebui sa se ridice cateva intrebari legate de profa de Istoria Literaturii Engleze din UPG si anume: cam care sunt aptitudinile ei de a preda literatura engleza studentilor tinand cont ca se creaza gramezi de prosti dupa examenul propriu-zis. Inteleg ca poate sunt 25% oameni care nu invata si inca 25% care vor sa copieze si parca au citit cursurile. In niciun caz nu sunt toti atat de batuti in cap sa pice si mai ales cu note de 2 si 3. Adica macar ca iti notezi numele corect esti demn de nota 4, nu? (glumeam)

Bineinteles, reclamatiile curg si restantii se inmultesc.

Daca ar fi dupa mine, as propune introducerea salariilor in functie de elevii absolventi, pentru ca in orice loc de munca esti rasplatit dupa rezultatele tale, iar rezultatele si menirea profesorilor este sa le predea studentilor, sa ii invete cacaturile lor, nu sa le dea dureri de cap, de ficati si restante de platit. Ei isi bat joc si profita de haina pe care o au, uita insa ce institutie reprezinta si mai ales, sunt total dezumanizati.

Visul meu dupa ce am terminat cu UPG-ul a fost (si este) sa fac o vizita pe coridoul unde este catedra de litere, sa o astept pe doamna mentionata mai sus, si sa-i dau prieteneste un sut in cursul ala al ei tocit, in speranta ca se va inrosi la fata iar smocul ala al ei de par blond sa se albeasca de rusine. Nu va fi un sut violent, ci doar iesit in evidenta, apoi m-as amesteca in multime. Sunt sigur ca multi studenti m-ar aplauda, iar super-paznicii universitatii nu vor reactiona prompt.

Nu este un act vandalizant, ci o cerere de anarhie, un strigat care spune: WE DON’T NEED no (YOUR) EDUCATION!

 

PS: personajele din postul precedent au fost coana Duda si incepatoarea Anca S.

Comments
  1. allexxxya says:

    Eu o cunosc prea bine doamna sus-mentionata. Mi-a fost profesoara. Din fericire nu am avut probleme de restanta la ea, (nu stiu, poate datorita intelectului meu superior pe care nici ea nu a putut sa-l minimalizeze =)))))))) insa colegii mei da. Era incredibila la note. Tin minte ca la un examen ne-a dat vreo 3 subiecte care mai de care mai idioate, iar unul dintre ele, cu punctajul cel mai mare era legat de o parte dintr-un curs, adica 3 randuri. Iti dai seama ca multa lumea a ignorat si a zis ca nu are ce sa scrie din alea trei randuri, dar ne-am inselat cu totii. Noroc ca am memorie fotografica ca altfel o beleam! :))) O sa vin si eu sa ii dam un sut impreuna, si ei si lui Dobri, si mai ales lui Fabian Popescu, care in ciuda tentativelor lui nu a reusit sa ma bage in pat!

Leave a Reply

